Jump to content

reparasjon gammal Swarovski


Håkon

Recommended Posts

Eg fekk med ein Swarovski Habicht 3-12x50 på ei rifle eg kjøpte brukt for ei tid tilbake.  Eg tippa at kikkerten er frå ein plass mellom 1997 og 2006.

Problemet er at den har nokre riper i frontlinsa.  Og verre; på minste forstørring ser eg 4-5 svarte prikkar inne i siktet.

Kva kan gjerast med dette?  Ripene i frontlinsa er sannsynlegvis frå slurvete linspuss, og er uansett ikkje dekka av garanti.  Men rusk/prikkar inne i siktet er etter min meining ikkje heilt ok på ein Swarovski.  Sjølv ift alder.  Siktet ser ikkje misbrukt ut utvendig.  Kun mindre striper i røret.

Er det nokon som har erfaring med dette?  Reparasjon, garanti, kostnadar osb?

Edited by Håkon
Link to comment
Share on other sites

Har ikke erfaring annet enn at jeg en gang kjøpte en brukt Swarovski som hadde vært inne til garantireparasjon, det fulgte med en kvittering og nesten alt på kikkerten var byttet til en kostnad på kr 0,-

Dette var en handkikkert og jeg vet ikke hva som var feil i utgangspunktet.

 

Også har jeg selv sendt inn en SuB kikkert som hadde fått brest i linsen på okularet etter fall, ikke garantijobb, men den ble byttet og det kostet bare noen få hundrelapper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...