Jump to content

Hvor kjøpe Zeiss Conquest billig?


LeivVidar

Recommended Posts

Planene om ny rifle gikk i vasken, så jeg skal heller ha meg en ny kikkert. Er ikke helt fornøyd med Leupolden min siden det ikke er klikkjustering på den. Tenkte på Conquest 3-9x40 eller x50. Men det jeg da lurer på er hvor får man kjøpt disse rimeligst? Noen her som har noe brukt?

Link to comment
Share on other sites

JaktOgFriluft har tilbud på en mengde kikkerter nå, også Zeiss Conquest. Men på de nevnte alternativene har de dessverre ikke allverdens rabatt.

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=14201

 

Ring Interarms og spør hvor mye han skal ha for kikkerten. Jeg regner med at han matcher de fleste butikkene i Norge på pris.

http://www.interarms.no/godetilbud.htm

 

Ser at JaktOgFriluft har et 3-9x50 i brukt markedet til 3700,-

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte en forespørsel på den brukte conquesten hos jakt og friluft for noen uker siden, og da sa de at den allerede var solgt..

 

Hvilken kikkert, og hvor kjøpte du, LeivVidar?

 

Jeg kjøpte en 3-9x50 hos interarms. Valgte interarms pga jeg har utrolig god erfaring med å handle hos han fra før og at de var rimelige. (over 1000 kr billigere enn den dyreste). Ringte litt seint på dagen så han sa at han skulle gjøre sitt beste for å få den i posten i dag :D Utrolig service der! Sist jeg handlet der (ladesett) lå det en lapp i eska med "TAKK FOR HANDELEN" med smilefjes bak! Derfor interarms. om de ikke var de aller billigste så tror jeg ikke man får kikkerten mye billigere i norge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...