Jump to content

Kikkert-booster.


Buster

Recommended Posts

Har vært i kontakt med Gene Davis ang. boosterne hans da jeg vurderte å gjøpe 4 x "slip-on modellen". Jeg slo det fra meg da han påpekte at for å få kikkerten til å bli klar etter montering måtte man ha rimelig stort justeringsområde på okkularet. Vi kom fram til at på mine kikkerter hadde jeg for lite å justere på. Hvis okkularet er skrudd rimelig langt ut vil dette sannsynligvis fungere da man må skru det inn etter montering. Fra + til - altså.

 

Gene Davis virker å være en trivelig kar og han er kjapp til å svare på mail, så er det mer du lurer på er det ikke værre enn å sende han en elektrisk post-melding :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sjekka ut den linken som ble lagt til her, men jeg er så sjukt dårlig i engelsk :oops:

 

Hva er dette egentlig til ? Åssen funker dette ?

 

 

Tips for oversettelse (Nisse-engelsk):

 

kopier litt av teksten f.eks: Here at BulzEyePro

Lim dette inn i Google, trykk Go.

Google leter sannsynligvis siden du vil ha og du velger "( Oversett denne siden )"

 

Hokus pokus du har fått en oversettelse på skikkelig "nisse-engelsk". Ikke alt har den samme meningen som det som var skrevet opprinnelig. :mrgreen:

 

Kvaliteten på oversettelsen er langt fra presis, så gjør dine valg med måte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...