Jump to content

Søke om Mauser nr. 2


ChristianM98

Recommended Posts

Heisann folkens! Har et spørsmål her som eg håpe dokker veit svare på☺

 

No har det seg sånn at eg har en Mauser m98 som ei jaktrifla i 6,5x55 som eg fikk meg før ca. 3 måneda sia (mi første rifla), men det einaste så e orginalt på den e låskasse og sluttstykke.

 

Så eg har jo dennan lille drømmen min om å få meg en militær mauser (k98) i orginal tilstand men åpensikta å greier kun til øvelsesskyting, den blir nok i 30-06 da.

 

Så det eg lure på e om eg har noen sjans før å få en evt. Søknad innvilga sia eg allerede fikk meg en mauser m98 før 3 måneda sia?

 

Har tatt jegerprøven å har vært medlem i skytterlag i 7 måneda no, men har ingen måta å få dokumentert aktiviteten min der sia de har stengt til Mai 2017..

 

Vil det da gå ant å f.eks. søke om en mauser k98 til øvelsesskyting da?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1 time siden, Cutlass skrev:

Kos deg, har samme børse selv ;)

Kan love deg at eg har kosa meg med den:D Fantastisk artig våpen å skyte med, åpensiktene er ikke akkurat noe for presisjonsskyting men det duger nå til jobben å det gjør den med stil:cool: Har også nesten 100 sporlys som e på vei til meg no så det blir jo artig å prøve ut i skumringa!

Edited by ChristianM98
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...