Jump to content

"Rimelige" kuler i .416


Junell

Recommended Posts

Eg gjekk på ein smell og kjøpte meg ei børse i .416, so no er altså spørsmålet: Kva finnes av rimelige treningskuler? Eg ser at Alvestad pusher Hornady sin 450gr HPBT til 13 kroner kula. Jaktdepotet har 400gr Interlock til under tikronen, men dei er jo sjølvsagt ikkje på lager. Kva anna finnes å få tak i? Kulevekt er ikkje veldig viktig og eg er ute etter mantla kuler, altså ikkje bly.

Link to comment
Share on other sites

416 kuler på 450 gr BTHP typen er ikke lagd for 416 kaliber beregnet på storvilt. De kulene er lagd for langholdsskyting. I storvilt patroner kan du få problemer med settedybde, redusert kruttvolum og patronlengde. Tidligere var det ei 350 gr kule fra Speer tror jeg, som ble noe brukt til trening. Med dagens Euro og Dollar kurs så er det ingenting som blir rimelig. Kanskje ikke så dumt å se på blykuler allikevel, avhengig av hvilket kaliber du bruker.

Link to comment
Share on other sites

Å gå på en .416 smell er ikke farlig, men kan bli "beroendeframkallande" som det heter på svensk :wink:

Kuler er ikke billig, så synes ikke du skal avskrive bly

Forer min .416 Taylor med 350 grain FN GC blykuler fra ei NOE støpetang som gir veldig fine kuler.

Ønsker du ikke å støpe selv, kontakt Clarry, han selger 360 grain GC kalibrerte og smurte blykuler kal. 416.

 

Blykuler er det eneste rimelige alternativet til mengdetrening med en .416, dessverre... :(

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Settedybde er ikkje noko problem. Enkeltskuddsbørse, ein Ruger No.1 i .416 rem. mag. Justerer overgangskonus om nødvendig. 1:14 skal vel heller ikkje være eit problem på 450-grainere? Eg er fortsatt kun intressert i å høre kva som er å få av mantla kuler. Bly kan eg fikse sjølv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...