Jump to content

Komme seg til skytebane, uten bil. Trondheim


Bjorhusdal

Recommended Posts

Skytebaner I Trondheim er ugunstig plassert ift offentlig transport så langt jeg kan bedømme. I den grad det måtte finnes finnes er det heller ikke sikkert det går særlig opp med rutetider og skytetider.

Baneanleggene til Nidaros Skytterlag (rifletrening på lørdager for medlemmer)og TrondheimJFF (hagle). Ligger ved FV 877 på Jonsvannet. Går, I den grad jeg klarer å liste ut rutetabellene ikke buss forbi der. Nærmeste endeholdeplass er Atb rute 24 Brandhaugen eller rute 54 Bratsberg (mulig det finnes noen skoleruter), men de krever en spasertur på et par-tre km vil jeg anslå.

Nidaros JSK sitt anlegg på Digresmyra er åpent for rifle om sommeren på mandag og torsdag. På vinteren er det kun hagleskyting. Ligger et par km spasertur fra endeholdeplass rute 54.

Anbefaler å gå inn på hjemmesidene til de enkelte klubber for å se åpningstider og tilbud.

I praksis bør du nok finne noen som kan låne deg bil evt. noen som har bil som du kan skyte sammen med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...