Jump to content

Artikkel om lading av .32 s&w long wadcutter??


JeGeir

Recommended Posts

Var så vidt inn om en artikkel som omhandlet full length sizing av .32 hylser og problematikken med at hylsene ofte blir seiza så mykkje ned, at når wadcutter kuler blir sett i, må hylsa utvide seg unødvendig mykkje for å "ta i mot" kula.

 

Ser dette på mine patroner... at kulene utvider litt hylsa, og eg ser enden/kant der kula slutter nede i hylsa.

 

Det eg lurer på er: Da eg såg denne artiklen skumma eg kun gjennom første avsnitte... og har i ettertid ikkje klart å finne igjen noko om dette temaet! Er det nokon som har lest noko om dette? Husker ikkje om artikkelen eg var innom var på norsk/engelsk, blad eller på nette... :(

 

Har ikkje sett meg så godt inn i lading av .32... har en carbid seizing die... tut og kjør kvar gong eg ladar! Lader til en Walther gsp...

 

JeGeir

Link to comment
Share on other sites

.314" blir brukt på mine kuler og. Støyper etterkvart mine egne kuler RCBS wc 98 grains, går like godt som lapua når jeg tester i randsom rest.

Har aldri lest/testa så mykkje angåande heilpressing på pistol hylser... carbid dier og null smøring fører til at alt blir heilpressa kvar gong. Ser før mej første bilde i artikkelen eg leitar etter... bilde av et par .32 hylser med klar bul av kula, og med innledning ala "loading for .32 s&w long match pistol... full length seizing... working the brass... is it nessesery". Skal tru ka som stod vidare...

 

Noen som ikkje heilpresser .32 hylsene? Eller gjør ting uten om de vanlige?

 

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...