Jump to content

Ta kontakt med banken


Shadob

Recommended Posts

Har du planlagt en jaktreise?

Hvorfor ikke skaffe noen ekstra kroner til den.

 

Idag tok jeg kontakt med banken min - og mente at jeg betalte en ganske så høy rente - selv om jeg var :?: -kunde eller hva de nå kaller det.

 

Resultatet? 1,4% iløpet av en mail (0,5% av de skyldes NB`s siste nedjustering).

Med noen kroner i lån - utgjør det noen lapper.

 

Vårens Afrikatur ble straks "litt mer omfattende" :D

 

(Jada -jada! Noen vil kanskje mene at jeg heller burde betale ned på lånet, men jeg har funnet ut at jeg vil ha en økonomi som tillater meg litt "luksus" av og til - og betaler kun renter. Sykdom, ulykker etc. - kan skje når som helst, og derfor har jeg ikke dårlig samvittighet for å "leve litt i nuet")

Link to comment
Share on other sites

Jeg og fikk nedforhandlet renta mi også, til ett akseptabelt nivå, og vi ble faktisk enige om å forhandle videre når pengemarkedet hadde roet seg og renta gikk ytterligere ned, så følg opp grådige banker, og ikke la dem få fred.

 

En annen ting, hvorfor skal vi på død og liv betale oss i hjel på høye månedlige avdrag og renter, få max antall år på boliglånet, og hvorfor ikke avdragsfrihet, når man ligger i penalet er man jo som kjent insolvent, og ingen kan gjøre noe med det, da er det om å gjøre å leve så godt man kan mens men er her på jorden...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...