Jump to content

Utstilling i Vikingskipet i november


HyprJinta

Recommended Posts

Skal du melde på er den ordinære fristen gått ut nå. Men det er en forlenget elektronisk frist som er 3 november.

 

HER er oversikten over hvilke dager de ulike rasene er samt hvem som er dommer.

 

Du kan også melde på til Årets bankett/vinnergallaen - som er sitat "det mest spektakulære hundeshow i Norge" sitat slutt.

 

Amigo var kvalifisert til å delta på vinnergallaen i fjor - det samme er han i år. Dessverre får jeg ikke fri fra jobb til å dra så jeg må pent holde meg hjemme (og håpe at en annen stabijhoun stjeler showet :lol: )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg ergrer meg grønn over at jeg ikke fikk fri fra jobben - det var bare 4 championhanner med og Amigo ville hatt en fair sjanse til å hevde seg der.. jaja. Får be pent om lov til å dra neste år da (men da til Lillestrøm som skal ha Norsk Vinner i 2009).

 

Jeg er likevel utrolig stolt og glad over å kunne fortelle om en historisk begivenhet innen vår rase:

 

For første gang i norsk historie ble stabijhoun Best In Show Avlsgruppe - og attpåtil var denne avlsgruppen NORSK (mammaen og søstrene til Amigo halte seieren i land)!!!!

 

 

EDIT: skriveleif (derfor du flira sånn Bustern? :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg ergrer meg grønn over at jeg ikke fikk fri fra jobben - det var bare 4 championhanner med og Amigo ville hatt en fair sjanse til å hevde seg der.. jaja. Får be pent om lov til å dra neste år da (men da til Lillestrøm som skal ha Norsk Vinner i 2009).

 

Jeg er likevel utrolig stolt og glad over å kunne fortelle om en historisk begivenhet innen vår rase:

 

For første gang i norsk historie ble stabijhoun Best In Show Avlsgruppe - og attpåtil var denne avlsgruppen NORSK (mammaen og søstrene til Amigo halte seieren i land)!!!!

 

 

EDIT: skriveleif (derfor du flira sånn Bustern? :wink: )

 

jeg var bortom den ringen og kikka på fredag å det var noen fine hunder der ja,,,,,

 

bare og gratulere til slekta til amigo :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...