Jump to content

Hvor får jeg tak i Fed 210 LR nå om dagen a????


hrln

Recommended Posts

Hei,

Jeg har trålet alle mine kjente (og ukjente) nettbutikker. Finner ikke et sted det er fed 210 hetter igjen. Utsolgt overalt.

 

Har noen tips om hvor jeg får tak i dette nå? Jeg er tom og trenger asap.

 

Har nå skutt ladestige og trimmet inn en perfekt patron i vinter. I oppskriften inngår det fed 210 hetter. Jeg kan seff bruke en annen, men før jeg gjør det gjør jeg det jeg kan for å få tak i. Jeg bor i Oslo området. Kan godt kjøpe 1000 og 5000 hetter i en sleng. Samma bare jeg får tak i.

 

Tips?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på Camp Villmarksmessen i Lillestrøm i helgen. Der spurte jeg Schou om når de fikk inn nytt parti. De våget ikke å tro noe som helst, men hadde et tynt håp om til jul en gang. De klarer ikke å produsere nok og det meste gikk til patronproduksjon og hjemmemarked. Påstanden var at Europa tilsvarte ca.8% av hjemmemarkedet deres og derfor ikke prioritert. De hadde visstnok fått inn et parti med Small Pistol som forsvant rundt om kring i en tør ørken.

Restordrebunkene er fulle. Det ble nevnt noe om å bygge en fabrikk til.... :roll:

 

Det ble nevnt at det gikk ut flere jernbanevogner om dagen fra Federal, ikke småsaker nei..

Link to comment
Share on other sites

Jøss, erre så dårlig tilgang...

 

Blir fristet til å begynne å lage en brukanes tennhette sjøl jo.

 

Takk for svar!

 

CCI #200 blir det vel da. Har grei erfaring med den. Om ingen har motargumenter?

Link to comment
Share on other sites

CCI 200 er helt ok! Det er rart med det man er vant til over tid. Det er ingen krise, bortsett for Federal som ikke er i stand til å betjene en etterspørsel og må overlate det til konkurrentene. Jeg har god erfaring med CCI og Remington, disse er å få kjøpt. Winchester hadde en lott for noen år siden hvor det var noen problemer, jeg opplevde det ikke, jeg kan ha hatt en god lott. Det er verre for pistolskyttere med dårlig anslag som nærmest har inngått ekteskap med Federal.

Link to comment
Share on other sites

Har 320stk Fed 210 Large rifle hetter liggende.

 

Og siden hrln ikke svarer på PM så kan jo noen andre i Oslo erverve dem om de ønsker.

 

Bare send meg en PM, første man til mølla ( sender ikke) bytter gjerne i Fed small pistol, ellers blir vi enig.

Link to comment
Share on other sites

Sellier & Bellot Tennhetter/primers har jeg ikke noe problem med i en Ruger GP100 som er "tuna" CCI derimot har jeg 3 til 5 klikk med pr.100.

Har testet 300 av hver med revolveren i samme posisjon (rett opp).

 

 

Mvh. Plå

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på Camp Villmarksmessen i Lillestrøm i helgen. Der spurte jeg Schou om når de fikk inn nytt parti. De våget ikke å tro noe som helst, men hadde et tynt håp om til jul en gang. De klarer ikke å produsere nok og det meste gikk til patronproduksjon og hjemmemarked. Påstanden var at Europa tilsvarte ca.8% av hjemmemarkedet deres og derfor ikke prioritert. De hadde visstnok fått inn et parti med Small Pistol som forsvant rundt om kring i en tør ørken.

Restordrebunkene er fulle. Det ble nevnt noe om å bygge en fabrikk til.... :roll:

 

De har i flere EU land, bla Tyskland.

 

Kjøpte Federal-SP der i påsken :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...