Jump to content

Trojan vs spartan vs tanfoglio match 9x19 til (felt/ trening


Basse95

Recommended Posts

Personlig er jeg kjempefornøyd med min STI Trojan, dog må avtrekksjobb tas, og den kommer heldigvis med bare 1 magasin. Fiocchi 123gr gir mateproblemer, dog sjelden i Metalform-magasinene mine.

 

Spartan er en økonomimodel laget av Armscor på Filipinene med "egen" ramme(?) og STI deler.

 

En kammerat har en Tanfoglio Gold match som han er kjempefornøyd med og skyter til tider godt med, om han hadde trent tror jeg han hadde vært i nerheten av pallen på NM(om han hadde trent). Selv treffer jeg ikke en løe om jeg står midt inni med den.

 

Mitt råd er å få prøvd disse, det er sikkert noen i klubben som er velvillige.

 

Edit: Gemte å nevne at finnish på Trojan slites fort.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er spesielt interessert i våpen og våpenmekking, er både Trojan og Spartan (og andre STI-er) meget interessante våpen. De er pene, og de skyter ok.

 

Hvis du først og fremst er interessert i skyting, bør du velge noe annet som Pardini eller SIG. Tanfoglio vet jeg ikke noe om.

Link to comment
Share on other sites

Den av de pistolene som passer best i din hånd, peker best, og er innenfor dine økonomiske rammer.

 

Her fikk du et bra tips, jeg henger med på den.

Ser noen er litt skeptiske til trojan men jeg går go for den, har heller ikke sett noen nevneverdig antydning til slitasje i blånering på de jeg har sett.

 

Passer tanfoglioen deg er det en veldig bra pistol med et nydelig avtrekk rett ut av esken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...