Jump to content

Beste rødpunktsike?


HenrikMagnum

Recommended Posts

Hva er bruksområde? IPSC Open?

 

Klassisk C-More er størst og mest brukt i all praktisk pistolskyting, både i Norge og det store utland. Det er det nok en grunn til. Trygt valg.

 

Trijicon RMR og Aimpoint Micro feks er jo flotte, solide sikter, men jævlig små til pistolskyting. Har ikke inntrykk av at mange bruker dem.

 

Selv har jeg en RTS2, en av de små siktene med størst glass. Jeg har ekstremt lite erfaring i Open, men enn så lenge er jeg fornøyd med dette. Men, så mye problemer som jeg har lest om med disse så vil jeg ikke anbefale det uten videre. Mitt funker heldigvis enn så lenge.

 

Leupold Deltapoint Pro ser ganske lovende ut synes jeg, men dyrt.

 

Edit: Ser bruksområde er moroskyting, da funker vel det meste. Montere på ramme eller sleide?

Link to comment
Share on other sites

Som Lindskog sier, er rmr liten, kanskje for lite for manges smak. Jeg liker den kompakte pakken, kvaliteten. Mitt bruksområde er som ditt HM, så derfor ønsket jeg et sikte montert på glidestykke. Kan også videreføre siktet til andre platformer.

 

Hadde konkurranse vært pri 1 så kunne nok et større glass vært lurt ja. Så det bir opptid deg ift pris, og ønsker;-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...