Jump to content

Ombyggingsett til løst magasin/Ruger M77 Hawkeye 308w


Stefan J

Recommended Posts

  • 5 years later...

Gira på Ruger du Rugerdud! Bra det at me er forskjellige. Eg hadde ein draum om ei rustfri hawkeye i 6.5x55 ein gong. Eg hadde fått det for meg at eg måtte ha Mauser låskasse. Leita i fleire år, til slutt kom eit eksemplar på Finn med eit bra kikkertsikte, lite brukt til ein svært snill pris. 5000 for rifla, montasje og med eit Leupold european 3-9x50. Draumen var altså i boks. Så var det til og prøva ho da, men fyrst måtte eg få eit lettare avtrekk, for ellers kunne eg ikkje bruka ho. Huskar ikkje kor eg kjøpte avtrekk frå men det var USA, fekk det ikkje så lett som eg ønska, da var det ikkje sikkert.

 

Jaja så var det til og skyta, huskar ikkje heilt resultata i hovudet eg har dei vel oppskrivd. Uansett meinar det var ei 3-5 cm børsa. Ho hadde potensiale absolutt, søkte på nettet korleis eg skulle forbetra presisjon. Fann ut at den midtre skrue ikkje måtte stå i spenn, fortsettelse fylgjer

Edited by Sitka
Link to comment
Share on other sites

Ruger er gode våpen, men eldre 6,5x55 våpen fra statene er tja. De har hørt om det men kan ikke lage det :P Litt bedre med dagens våpen nå som 6,5mm er blitt mer populært med Creedmoor, RCM og gud vet hva de lager av kreasjoner. Men gammel USA rifle i 6,5x55 hadde jeg aldri kjøpt. Da heller ei rifle i 270 eller noe 7mm om jeg ikke vil ha .30.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...