Jump to content

Beretta BWO EVO membran og Active Mars Jaktdress


SimSVa

Recommended Posts

Lurer på om det er noen her som har noe erfaring med jaktklær fra Beretta?

 

Den nye jakken og buksen som heter Active Mars, som selges hos xxl, ser jo rimelig ålreit ut, til tross for hårreisende pris.

Det jeg lurerer på er om noen vet noe som helst om den typen membra de bruker? Vannsøyle og pusteevne? Er veldig lite info og erfaringer å finne, og han mer eller mindre kvalifiserte ekspeditøren hos xxl hadde veldig lite nyttig å komme med.

Link to comment
Share on other sites

Er vel akkurat kommet i salg og dermed lite å finne om den. Jeg anskaffet den da jeg byttet inn en Raipas dress som ikke holdt meg tørr - XXL sin100% fornøyd garanti. Har ikke testet den i ruskevær ennå. Svindyr men virker utrolig robust og kvalitetsmessig konstruert. Massevis av snedige tekniske løsninger og tildels unødvendige gadgets som patronholder.

Jeg kan si såpass at den puster dårlig. Til gjengjeld er det gode luftemuligheter. Den bruker Berettas egen membran BWB (Beretta Waterproof Breathable).

Sammenlignet med andre dresser jeg har og har hatt virker denne mer robust enn samtlige. Om vanntettheten er som lovet tror jeg dette er en dress som kan vare i mange år. Det bør den, den koster nær det dobbelte av mange andre gode dresser.

 

" target="_blank
Link to comment
Share on other sites

Fikk prøvd den hos XXL og må si den virket robust og spekket med lure løsninger ja. Jeg likte spesielt godt patronholderen! Personlig var ikke jeg så fornøyd med luftemulighetene, det var vel bare to små glidelåser under armen?

 

Det er membranegenskapene jeg lurer mest på. Finner lite info om denne modellen, men andre Beretta klær med BWB membran er oppgitt til 8000 mm vannsøyle. Det er jo ikke all verden. Men denne har vel BWB Evo membran? Vet du om dette er noe annet eller bare samme membran med et litt mer fancy navn?

 

Også spent på å høre om du har fått testen den i litt ruskevær? Brukererfaring er verdt mer enn specs fra produsenten :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...