KEN Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Video her: http://www.agderposten.no/article/20081 ... 1357/1021/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glensen Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Bra at det blir satset på sikkerheten til personnell i et utsatt yrke. Men jeg reagerte på polititjenestemannen som i bildeserien sikter inn i kameraet på to av bildene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Registrerte at pistolen instruktøren holder opp, allerede er påsatt grepstape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sako 30-06 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 jeg reagerte på polititjenestemannen som i bildeserien sikter inn i kameraet på to av bildene... Jeg ville lagt skylda på journalisten/fotografen, selv om polititjenestemannen muligens burde tenkt seg om en ekstra gang før han lot seg avbilde med våpenmunningen rettet mot kameraet. Journalisten er nok ikke veldig våpenkyndig, han kaller jo også MP'en for "maskingeværet" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts