Jump to content

Erfaringer med VMAC3 demper?


Ulken

Recommended Posts

Har lurt litt på den svenske VMAC3 demperen som vistnok skal ha fått så bra kritikk i noen dempertester.

 

Er det noen som har hands-on erfaring med denne demperen? Synes den ser grei ut, riktignok i aluminium, men det kan jeg leve med (lav vekt, rustfri).

Fordelen er at den er teleskopisk og bygger 14 cm inn over pipa og kun 11 cm foran (eller var det omvendt?) og veier bare 400 gram.

 

Brukererfaringer, ja takk! :D

 

mvh

Ulken

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Sorry, det skulle selvfølgelig være vmac3 :oops:

 

Var å klådde på den for noen uker siden hos Jaktpartner Gjøvik. Virket som en fornuftig sak, og så har de jo for tiden et hyggelig introduksjonstilbud på den.

 

Edit: Rettet opp trådtittelen.

Link to comment
Share on other sites

Har sammenlignet VMAC3 med Atec og Hausken dempere i samme prinsipp (teleskopisk) samtidig men uten desibelmåler uten at jeg kan høre forskjell . Det er en lett og fin demper (535 gr.) og meget smart med at du kan benytte bakre del på flere våpen og skifte fremset del etter kaliber. Prislista sier 2.495.- + mont. men det er mulig de har drevet med noen kampanje men jeg har fått flere dempere derfra i det siste og dette har hvert prisen til meg .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...