kongle Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Skal ha ny jaktsekk til småvilt jakt. Erfaringer med Vaude Ripa? Åpen for alle forslag Kongle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Har ingen erfaringer med den sekken, men her er en tråd om jaktsekker med rypenett.. viewtopic.php?f=35&t=7701 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kongle Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Ja, men ville hørt erfaring om denne sekken. Har fått det for meg at dette er den rette uten å ha sett den..Lurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Jeg har en HighPeak Caribou, den er ganske lik Vaude Ripa av utseende i hvertfall. Vet ikke hvordan det er med tekniske løsninger. Det jeg liker best med min sekk er patronholder i hoftebeltet, bærecomfort å regntrekket som er lett å ta på å av.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kongle Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Derfor er jeg interessert i Vaude Ripa. Er veldig ivrig på hoftebelte med patronholder på sekk.Det må være tingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiko Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Heisan. Har en selv og er godt fornøyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Hvor får man kjøpt den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiko Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Jeg solgte de. men så var det en av disse fordømte kjedene som fikk eneretten på å selge de husker ikke hvilken kjede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts