Jump to content

Noen som vet hva dette er for en rifle?


Lindskog

Recommended Posts

Nå er jeg så absolutt ingen Sauer ekspert, men jeg har lagt merke til at 205 Phantom har en liten sak bak på sluttstykket:

 

393673.jpg

 

Det ser det muligens ut som børsa på øverste bildet ikke har? Den ser helt rund ut bak for meg ihvertfall, men jeg sitter på telefon da.

Link to comment
Share on other sites

Det er litt for dårlig oppløsning på bildet til å se alle detaljene. Uansett er den dingsen som stikker ut bare en indikasjon på om riflen er spent eller ikke. Er den i veien spiller det ingen rolle om man sager den vekk. Jeg er 99% sikker på at det er en Sauer.

 

Stokken har jeg aldri sett før. Kanskje det er et " hjemmebygg"? Den har noen interessante løsninger. Smart måte å lage en foldekolbe på. Nesten så en får ideer i hode til en ny kolbe :wink:

Link to comment
Share on other sites

En indikering på at den er spent da, som for eksempel på en T3? For tennstiften sitter vel sånn ca. i midten av sluttstykket regner jeg med? :mrgreen: Har bare Remington 700 jeg, så er som sagt ikke noe bevandret i Sauer. Når du sier tennstiftens bakende så tenker jeg automatisk bak på midten. Jeg synes ikke det ser helt likt ut på det øverste bildet, men jeg får prøve på dataen senere i dag, er nok muligens liten telefon og dårlig syn som er synderen der.

 

Noen idé på stokken?

 

Edit: Svar var til Ruger, jeg skrev visst når du skrev Bly. Indikering på spent ja, da er jeg med. Jeg bøyer meg nok i støvet og er med på at det er en Sauer ja. Jeg likte kolben, den har noen kule idéer. Jeg har vært og tittet på Phantomen, og likte stort sett kolben, men den har motsatt et par skikkelige dumme detaljer. Derav interessen for denne, samt at jeg blir nysgjerrig på noe jeg aldri har sett før.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...