Jump to content

CZ 452 Varmint Stokk


Flembake

Recommended Posts

God aften!

Noen som har tips til butikker som selger såkalt "Tacticool" stokk til CZ 452 varmint? Tenkte å kjøpe den fra boyds, men får bare beskjed om at "noe gikk galt" når jeg prøver å bestille. Har nemlig ikke funnet noen andre som sender til Norge.

Link to comment
Share on other sites

Ja, er akkurat den jeg prøver å bestille også :thumbup: Men når jeg skal trykke på "submit form" inne i bestillingsprosessen der så får jeg en error melding. Har sendt dem mail om problemet, men får vel ikke svar før til uka kanskje :roll:

 

Dette er beskjeden jeg får: Oops!

We're sorry - the operation could not be completed at this time. The site administrator has been notified of the problem.

 

Litt off topic: Hvor mye skulle staten ha av deg når stokken kom til Norge?

Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Etter et par mailer frem og tilbake med både Lisa og Lindsey hos boyds, hvor vi da har vært igjennom det grunnleggende om at: Ja, jeg har opprettet brukerkonto og ja, jeg var innlogget når jeg prøvde å bestille, så fikk jeg bare beskjed om å ringe så skulle dem veilede meg igjennom en bestilling :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ny update!

 

Etter litt logisk tankegang og nye forsøk har jeg nå lykkes med å bestille stokk fra Boyd's :roll:

Det som hindret meg i å bestille var følgende to ting: Jeg hadde skrevet stedsnavnet bak postkoden i "Zip Code" feltet, og jeg hadde skrevet Østfold i "state/prov" feltet. Burde jo gått opp et lys mye tidligere, men det var mørkt helt til i dag :lol:

Burde jo tenkt på at Ø ikke er en del av alfabetet over there, men det tok tid!

Så etter litt redigering av adresseinfo så gikk det bra. Merkelig at ikke siden har en funksjon som sier hva som er feil istede for å bare si: Error!

 

Lite spørsmål på tampen: Hvor lang tid tok reisen over dammen for dere som har fått stokken deres? :winke1:

Link to comment
Share on other sites

hmm, var det lang tid min Pro Varmint tok da montro? Rett i overkant av 2 uker om jeg ikke husker helt feil.

 

Mener også å huske at den også var å finne på Midway.no før det ble til Brownells.no - og ikke så gal pris heller. Men ikke der sist jeg sjekket

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...