Jump to content

Oppfordring til moderator!!


t000

Recommended Posts

Hei kjære moderatorer.

 

Jeg har en oppfordring til dere :D

 

Opprette et underforum: 'Vis oss din Patronsamling'

 

Forumets hovedside » Skattekammeret » Patronsamling » Vis oss din Patronsamling

 

 

Litt inspirasjon (ikke min samling):

 

Handgun-ammo-collection.jpg

50BMG.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg ikke forklarte grunnlaget for min oppfording godt nok, jeg snakker om et underforum ikke en tråd :)

 

Det er mange seriøse patronsamlere i Norge, og flere av dem har opprettet sine egene tråder her under forumet 'Patronsamling'. Disse trådene blir fort 'borte' blandt mange andre patron-relaterte tråder. Jeg vil tro å samle alle patronsamlings trådene under et underforum vil kunne skape en bedre oversikt, være inspirerende for nye og gamle samlere og morro for oss samlere (og andre) og kunne følge med uten å måtte søke og grave gjennom alle sidene med tråder hver gang. Dette med et 'mitt prosjekt' underforum er vanlig 'praksis' i de fleste hobby netforum.

 

Dette er ment som en oppfordring for å skape et enda bedre forum, ikke for å være negativ :)

 

PS: Å lage kun en enkel tråd der hver enkelt bruker kan poste et innlegg med samlingen sin er ikke ideelt eller oversiktlig.

Link to comment
Share on other sites

Kunne jo vært gøy med noe slik. Føler jeg har en del å bidra med om patronsamling. Før var der maange patronsamlere på forumet men mest var det tigging om å få patroner tilsendt. I dag føler jeg at der ganske få aktive som skriver om temaet.

Sikkert verd å prøve en slik gruppe. Bør ha litt takhøyde men tull og vas må fjernes raskt ellers gidder ikke folk å dele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...