Jump to content

kråkefugljakten 2015/2016


bjoeik

Recommended Posts

Sesongen er nettopp slutt, men gleder meg sjukt til den neste. :D har laga meg til eit reveåte på støylen no, so der satsar eg på å få tatt noken ravn utpå hausten. Satt forøverig ei kråke der igår, satt å åt sjølv om eg sto kunn 60m vekke og såg på :D hadde vel ete so mykje at ho ikkje klarte å lette :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Her er eit kråkekull rett nedom huset, som lever farlig om dei ikkje reiser herifrå :twisted: Datt rundt 20 her heime ifjor, samt 20 i eit anna område. Trur egentlig dette er det einaste kullet her her i området, og dei skadeskutte foreldrene har funne ut at dei skal ha reir på den farligaste plassen i området, rett at med åta :D

Link to comment
Share on other sites

Har funne ut at det er to kråkekull her i byggda :shock: , og det er ca 7 kråker for mykje! Trudde eg hadde fått bestanden ned til 3 før jakta var over i vår, men har nok komt ei kråke til. Men igår blei kombien i 222 skote inn, og kråkene lever farlig om dei helde seg i samme området nokre dagar til.... satsar på å få bestanden ned til ca 2. Då det er UMULIG å få tatt dei siste. Blir så sky at dei lettar på 500m mot slutten av sesongen, og ikkje landar på åte uansett korhen eg legg det ut. :lol:

 

Målet blir 35 kråkefugla dinna sesongen, og 5 av dei ravn, men som dokke kanskje skjønna må eg ut i andre jaktmarker for å klare det.

Link to comment
Share on other sites

Sesongens første datt idag. Eg og ein kamerat satt nede på brygga å venta på noken andre som var forsinka, då eg ser 2 kråker fyk å sette seg i toppen på den normale grana. Sprang opp og henta hagla, å sneik meg ned til skjulet. Ser opp, og jaggu satt ho ikkje der fortsatt. Pang, rett ned. Mange som sparar den gode ammoen til ryper, og anna matvilt, og brukar leirdueskot på kråke. Men ikkje her i gården nei 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...