Jump to content

Extended Chokes til Akkar Churchill (Remington?)


DvaskSlask

Recommended Posts

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Kjøpte hagla på Jakt & Friluft, og har spurt dem om dette, men får alt annet en velvilje der. Først fikk jeg beskjed om at de ikke hadde. Når jeg påpekte at Akkar har dette som tilleggsutstyr fikk jeg beskjed om at de kunne bestille, men at de ikke kunne si hva dette ville koste eller hva leveringstiden var. Jeg ba de sjekke det opp, men har ikke hørt noe mer. Selv om jeg er fornøyd med hagla i seg selv gjør jo dette at jeg begynner å lure på om jeg burde kjøpt noe annet.

 

Leste på nett at Remington choker passer. Jakt & Friluft bekrefter at gjengene passer, og at lengden er korrekt, men at "diameter innvending på Remington Choker er litt større enn Akkar sine choker Så da bruker du disse i så fall på eget ansvar."

 

Noen som har noen formening om dette er smart?

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder forhandlerne og deler så høres dette desverre kjent ut. De tjener ikke noe på deler. Jeg for min del ser etter på Brownells Norge om dem har bra med deler før jeg kjøper ett våpen. Kan sikkert være forhandlere som er flinke men internett er enklest når det kommer til deler. Slik du beskriver det er det vel mest sannsynlig at bruk av remingtonchoker bare gir litt mindre trangt skuddbilde. :|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...