fat_dog86 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Er født på feilsida av børsa (skyter links), og har lyst på drilling. Har da spekulert i de baner å finne en brukt, og få en kompetent børsemaker til å lage meg ny stokk som peker rette veien. For å ta vekk mest mulig variabler, så sier vi at jeg kan skaffe emne og olje inn det ferdige produktet selv. Hvor mye koster en sånn jobb? Tenker enkel nettsljæring, ikke noe ekstra dill dall... Evt hva slags treverk er aktuelt å bruke? Bjørk? Går det an å lage av ei rikule? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
358 Win Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Kommer nok på 8-12 tusen. Anbefaler Vågsland eller Gujord. Du får et fint valnøttemne for tre lapper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnum_mauser Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Kjell Tonheim har også laga nye skjefter på eit par drillinger, og han har gjort greit arbeid på det eg har sett. Samt han har ein overkommelig pris. Han er ikkje nokon billig børrsemaker, men han er heller ikkje overprisa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fat_dog86 Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Blir såpass ja... Da er jeg fort oppe i prisleiet jeg må ut med for noe nytt og opprinnelig tilpasset meg selv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts