Jump to content

Demontere stokk Blaser R93 Professional


toaal

Recommended Posts

Ta bort skruvarna du ser när du tagit bort slutstycket och pipan . Torx , dom två bakre lossar avtryckaren , den främre är en av dom två som håller lådan.

Ta bort bakkappan ,hålen hittar du om du drar fingrarna lite i sidled över bakkappan 3mm insex .

Längst in i kolven sitter det en 5mm insex som håller lådan i bakkant.

Link to comment
Share on other sites

på min (en gammel modell Timber, som vel er det samme som en offroadstokk) måtte jeg trekke ut en plastinnsats bak i stokken, for å komme til den gjennomgangs-umbrakoskruen som holder kassa fast i stokken. Denne var limt, måtte litt vold til. Vet ikke hvordan dette er på en proff.

Link to comment
Share on other sites

Sitter liknande insats på proffessionalen men denna behöver man inte ta bort ,det är hål i denna så att man kommer åt att skruva ändå om man har en lång insex/unbrako nyckel .

 

 

quote="Skaubjønn"]på min (en gammel modell Timber, som vel er det samme som en offroadstokk) måtte jeg trekke ut en plastinnsats bak i stokken, for å komme til den gjennomgangs-umbrakoskruen som holder kassa fast i stokken. Denne var limt, måtte litt vold til. Vet ikke hvordan dette er på en proff.

Link to comment
Share on other sites

....og den forbannede umbraco'en måtte jeg selvfølgelig lage.....For de jeg hadde var ikke lang nok..

 

Holder på med et skikkelig MacGyver-prosjekt. Skal få tatt noen bilder underveis og kanskje lage en tråd av det.

 

Tema: Blaser M98 :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...