Jump to content

Importør av Para Ordnance


tovang

Recommended Posts

Om du skal bruke den til IPSC, kjøp deg en pent brukt P16 og få en børsis til å fikse avtrekk, sette inn fibersikte, fjerne tennstempelsikring deaktivere grepssikringen og montere magasinbrønn. Bytt magasinfjær og patronfølger med (Arrendondo?) deler fra Double Alpha (ikke spesielt dyrt og jeg økte kapasiteten fra 16 til 18) og du er i gang. Evt også metallbunner til magasinene. Hopp over de tingene du evt ikke gidder å bruke penger på og kjøp heller treningsammo...

 

Skal du bruke den til militærfelt, avtrekksjobb, generell tuning mht presisjon, kanskje nye sikter? Tukle kun med magasinene om de ikke virker, ekstra kapasitet er liksom ikke så viktig der....

 

Jeg brukte MYE penger på min, betalte 6500 for pistolen og like mye hos børsis men så gjorde han en del mer enn bare å fikse litt her og der. Men det var mitt valg. Kunne sikkert erstattet enn fantastisk utført nettskjæring med skateboard tape for eksempel men igjen, jeg bestemte meg for å ta litt av....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...