Jump to content

Hjemmeside


Lynxlaika

Recommended Posts

Hei!

Jeg og min svenske kompis har de seneste ukene forsøkt å sette sammen en egen hjemmeside om jakt på rovdyr..

Her er linken:

http://www.nordicpredators.com/

Siden ble opprettet for et døgn siden, så noen småfeil er under oppretting. Men kom gjerne med tips og synspunkter på hvordan vi kan få siden enda bedre, hva dere synes mangler osv...

Link to comment
Share on other sites

Se der ja. Kjempefine bilder. Har Manollo gått helt over til plott? Trodde han var ihuga laikajeger.

jepp.... han solgte Kerki til slutt, (som jeg har en valp etter)... Nå eier han 6 plotthunder, og snart en til.... :D for å si det sånn.... glad som faen at jeg ikke er naboen hans... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jøsses!! Detta visste eg ingenting om! Artig side! Lika spesielt det eine gaupebildet...! Reint bord i Vinje til vinteren vel??

 

å

hahaha, halla.... :D Jupp, vi satser vel på det, så Drangedølingene blir uten gaupefelling til vinteren også... :D Jeg går ut ifra at det er bildet nederst i mitten du sikter til.. :D

Med 6 plotthunder og 2 laikaer så skal nok gaupelosen høres hele veien fra Vinje til riksgrensen... :lol:

Men du blir med i Hallingdal i år du?? :D

Link to comment
Share on other sites

Alltid klar!

Men da er det booket da...så tar du to uker fri fra 1. februar, som alle vi andre.... :lol: Og så begynner vi i Hallingdal :wink:

Har du fått igjen gaupa forresten?

 

Skal vel alltids få til litt fri ja! Må da ha noko igjen for og vera på jobb seint ein fredagskveld!! (som blir bruka her inne...)

 

Er nokk enda ei tid til kjetta er på plass. Han hadde litt og drive med om dagen...

Link to comment
Share on other sites

Alltid klar!

Men da er det booket da...så tar du to uker fri fra 1. februar, som alle vi andre.... :lol: Og så begynner vi i Hallingdal :wink:

Har du fått igjen gaupa forresten?

 

Skal vel alltids få til litt fri ja! Må da ha noko igjen for og vera på jobb seint ein fredagskveld!! (som blir bruka her inne...)

 

Er nokk enda ei tid til kjetta er på plass. Han hadde litt og drive med om dagen...

 

Haha, ja noe må du jo bedrive arbeidstiden med. Men da sees vi til vinteren da... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Bra initiativ!

 

Må få med eit bilete av "Jerry-Moe" også då!

Haha, jupp, Jerry-Moe kommer på bilder han også.... kan ikke legga ut alt på en gang vet du..... :lol: Historia om Jerry kommer også snart, så du skal nok ikke vente forgjeves.... :wink:

Nye bilder er lagt ut på siden nå....

 

Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...