Jump to content

"Dansk miniatyrrifle"?


joska

Recommended Posts

Lurer på om nokon kjenner til denne typen salongrifle?

 

miniatyr-1.jpg

miniatyr-2.jpg

 

Beklager dårleg bilde, men telefonen min klarer ikkje stort betre enn dette...

 

Dette er ei rifle som min grandonkel brukte til miniatyrskyting etter krigen. Våpenkortet seier kun "Dansk miniatyrrifle", og med unntak av talet "33" som er stempla på leddet på ladebøylen er det ingen merker på den. Som bildet viser har rifla fallblokkmekanisme og snellertavtrekk. Presisjonen er upåklageleg. Finishen er dårleg og både låskasse og treverk bærer preg av at dette ikkje er ekslusive greier. Eg reknar ikkje med at verdien er noko å snakke om men det hadde vore interessant å vite kven som har produsert den.

Link to comment
Share on other sites

Interessant :) Då vart det straks enklare å finne litt meir informasjon. Eg hadde trudd at S&L la ned meir flid i tilpasningane, men det skal seiast at løpet er strøkent og presisjonen svært bra. Avtrekket er litt lett men elles veldig bra. Artig rifle å skyte med.

 

Edit: Intersport i Bogstadveien har ei for salg for 500. Så verdien er ikkje mykje å snakke om. Forøvrig eit mykje betre bilde enn eg klarte å ta, denne er kliss lik med unntak av eit anna diopter.

 

CIMG2343.JPG

Link to comment
Share on other sites

Har leita litt på nettet, og dette er truleg ein S&L Nr. 21, 22 eller 23. Produsert mellom 1919 og 1939. Skilnaden mellom dei tre modellane er kolbefasongen. Står litt om det her:http://forums.gunboards.com/showthread.php?91753-Schultz-amp-Larsen-Matchgev%C3%A6r-Nr-3-og-Salonriffel-Nr-21.

Eit betre bilde av kolben kan avgjera modellen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...