TikkaReven Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Send meg en PM visst det er noen som har litt greie på litt lodding og tilkoblinger.. (Driver å lager meg en revevarsler) Mvh Wurzman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Hmmm merkelig, trudde du hadde fått ein drøss med PM av ein her inne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesandberg Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Jeg er elektriker gr.L, autorisert elektro installatør gr.L etc bla bla bla ... men , hvis du er på utkikk etter en som kan veilede deg i lodding og overflate arbeid på printkort etc så er det bedre å søke etter hjelp hos elektronikere, automatikere, instrumenttekniker etc. Det med å lodde er ikke noe som er vanlig for oss vanlige trikkere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts