Jump to content

Astro 320: Spore dc 50 og T5 samtidig?


kalle

Recommended Posts

Takk for svaret, SSamiK. Får du sporlogg og avstand til begge hundene? Jeg ringte Garmin og spurte, og fikk dette svaret:Hvis man har lagt inn egen hund med T5 båndet, kan man legge til et dc 50 bånd via trådløs info fra kompisen med dc 50. Da har man begge hundene inne, men får sporlogg og avstand kun fra t5 båndet. Dc 50 båndet vises kun som et symbol på kartet? Er dette din erfaring?

Link to comment
Share on other sites

Når vi prøvde dette gikk jeg som regel med DC50 halsbåndet på meg, og hadde T5 på hunden. Fikk avstand på begge to, litt usikker på sporlogg men er temmelig sikker på at vi hadde det også. Gikk med et halsbånd i lomma, så de andre ser hvor i terrenget jeg som hundefører var. Har ikke begge halsbåndene her nå, ellers skulle jeg tatt en test for å sjekke sporloggen.

 

Avstanden er jeg dog sikker på at var med - da postene flere ganger sa fra når jeg nærmet meg de.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg har satt opp 320'n til å følge meg som senter i kartet så får jeg opp alle hundene som er satt på sporing, med sporlogg. Uansett om det er T5 eller DC50. Dersom jeg setter opp skjermen til å følge en av hundene i sentrum, så vises den/de øvrige kun med symbol og evt avstand. Da kommer sporlogg kun på den hunden som følges. Mulig det kan gjøres annerledes også, men jeg har "ikke hatt tid" til å lese bruksanvisningen ennå. Kompisen har en 320 som er kjøpt sammen med DC50 i fjor. Den fungerer likt med min som er kjøpt i par med T5. Jeg legger inn hans halsbånd og han mine uten at vi har halsbånd/håndenhet i nærheten av hverandre.

Link to comment
Share on other sites

Kompisen kjøpte 320 og t5 i dag. Vi forsøkte å legge inn dc 30 båndet mitt på hans 320, sammen med hans t5. Funket som snus! Fikk inn begge båndene med sporlogg og avstand! Da funker det sikkert med dc 40 og dc 50 også. Jeg har spurt flere forhandlere, og ringt Garmin 2 ganger. Har fått forskjellige svar. Men nå har vi testet selv, og det funker!

Takk for hjelpen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...