Jump to content

Nytt statsbudsjett, hvilken nettbutikk anbefales?


oddvar

Recommended Posts

Hei,

 

Som de fleste sikkert har fått med seg er tollfrigrensen hevet til 500kr. (Men nå inkludert frakt)

 

Kommer dette til å endre noen av kammerbrukerenes vaner? Evt. hvilken nettbutikker kommer dere til å bruke?

 

For min egen del tror jeg ikke det får så mye å si. Jeg synes Norske nettbutikker har kommet opp på et bra nivå de siste årene, stort sett har man det man bestiller innen en uke.

 

Mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

Så så - Nå må du ikke ta det for gitt at Virke.no sine Lobbyister ligger på latsiden. De jobber knallhardt i kulissene for deg og meg.

 

I mellomtiden vil jeg minne om at det straks er jul og at gaver er momsfrie opp til NOK 1000.

 

Handledisken ved grensen står klar og

velstående ektepar på langhelg i Moskva/New York/Toronto/St.Petersburg

kan kjøpe momsfritt for NOK 6000 per persjon.

Det blir som å stå på Lufthavna og dele ut NOK 1500 til hver enkelt som lander :-)

 

Jeg en har en laaang liste med ønskegaver klar.

 

Straks går startskuddet for årets julehandel.

 

For min del kommer det ikke til å gjøre noen forskjell.

Jeg bruker norske nettbutikker når de er billigst - kun.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Norske nettbutikker har kommet opp på et bra nivå de siste årene, stort sett har man det man bestiller innen en uke.

 

 

Iflg kammeret.no er den eneste nettbutikken i Norge som ikke er drevet av inkompetente løgnaktige konkursryttere hjemmelading.no :mrgreen:

 

Mer seriøst; tror ikke det betyr så mye igrunnen. Det er nok mer fraktpriser og treige betalingsløsninger som hemmer norske nettbutikker enn prisen på varen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke har jeg noe overveldende tro på at grensa kommer til å bli forandret, og hvis det skjer så er jo det å nå inkludere frakt noe forbanna tull som gjør økningen mye mindre enn man kanskje tror. 1 skritt frem og minst 3/4 tilbake. Øk til 1000,- uten frakt, noe den skulle vært for lenge siden ved normal indeksregulering.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...