Jump to content

Deler fra Brownells


troset

Recommended Posts

Mulig de for tiden har trøbbel med VISA transaksjoner fra Norge pga verifiseringer fra norske banker. Fra nettbutikker her til lands må jeg nesten bestandig verifisere kjøpet med engangs passord fra kodebrikke og personlig passord til nettbanken for å kjøpe, men ved nettkjøp fra usa får man ikke opp noen verifiseringer enn bare å oppgi kortnummer, noe som muligens kan stoppe transaksjoner herfra.

 

Jeg bestillte nylig noe under 100 fra Brownells og fikk "order on hold"

Link to comment
Share on other sites

Min ordre på $83 fra Numric ble også satt på hold, jeg sendte en mail og spurte hvorfor og fikk da beskjed om at de måtte ha en kopi av "vapenkort" for å sjekke at jeg hadde et lovlig våpen som delene passet til, en time etter de fikk kopien så var varen ekspedert og "good to go"

Link to comment
Share on other sites

Fikk nå svar fra Brownells om at det manglet noen tall i bestillingen fra VISA kortet mitt, og at jeg måtte sende ny info om kortet gjennom epost. Jeg kan huske å ha tippet inn alt av kort data med sikkerhets tall og greier. Siden jeg ikke liker å sende kort info direkte på epost, så gjorde jeg en ny bestilling på varen, men etter hvert kom det opp en ny "order on hold" på dette. Regner med at de har datakluss for tiden. Det merkverdige er at rett etter den forrige bestillingen som havnet på "order on hold", fikk jeg melding på epost med link til en luguber webside som mente at min "verified by visa" kode var sperret, slik at jeg måtte sende inn all kort info for å få åpnet det. Dette er en side som google advarte meg om som driver med nettfisking.

Link to comment
Share on other sites

Og nå fikk jeg denne meldingen på epost fra siste bestillingen som også havnet på status "order on hold". Hadde jo rett i at de har trøbbel med systemet, men jeg venter heller til de har fått ordna opp på websiden enn at jeg ringer de inn for å gi dem mitt kortnummer på telefon.

 

Brownells har nylig installert ny sikkerhets system for webhandelen. Jeg er skråsikker på at de er blitt utsatt for hacking, i og med at jeg fikk epost om å oppgi kort info rett etter forrige bestilling fra Brownells med link til en webside som google advarte som nettfisking.

 

Dear Brownells Customer:

We recently installed a new security system upgrade in processing orders.We have discovered a minor setback with this programming and processing your order with correct payment . We are asking that you contact us at (800-741-0015) to verify your credit card information on your recent order with us.

 

Customer Service

Brownells, Inc.

PH: (800)-741-0015

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...