Jump to content

o/u hagle med syntetisk stokk. Hvem selger?


Klutah

Recommended Posts

hei godtfolk!

 

Som så mangt, så er den "rette" hagla ikke en og samme type hos alle vis du spør folk (og godt er vell det) for min del så må det være en O/U, å sånn er det nå bare.

jeg har vært fornøyd med haglene jeg har hatt, men for noen år siden, så fikk jeg min første rifle med syntetisk stokk. for meg så var dette en frelse! å da slo det meg, hvorfor finner jeg ingen som selger O/U hagle med syntetisk stokk? dette må jo bare være bra! for min del, så er det ett fett hvordan det ser ut så lenge det funker, trenger ikke noe utsmykkinger her. samt mindre vedlikehold.

 

ser det var en tråd her tilbake i 09 med ikke så voldsomt av info, noen som har noe å bidra med her?

Link to comment
Share on other sites

http://www.auctionflex.com/showlot.ap?co=23431&weiid=8042282

 

Ruger sin Red Label ble levert med rustfri finnish og syntetisk stokk. Den er ute av produksjon nå, men du kan jo høre med Søilen om de har en overligger. Ellers hender det at de dukker opp på bruktmarkedet fra tid til annen. Jeg har hatt den blånerte utgaven siden -97 og kommer aldri til å kvitte meg med den!

Link to comment
Share on other sites

den browningen så stilig ut! så spm er vell om noe sånt kan skaffes i Norge? ser den koster 2800usd som er lik 18k+ i usa...så den koster vell godt over 22k i norge? Syns det det er litt mye for en standard hagle med syntetisk stokk vis man skal se det litt kritisk :-P burde være mulig å skaffe noe billigere tross alt eller?

 

eller skal man bare ta tak i gutta med 3D printere å få printet ut kolben? :-)

Link to comment
Share on other sites

Winge våpen hadde i hvert fall en Browning Cynergy Sport Composite inne i fjor. Denne ble grundig befølt, og den kjentes meget god ut!

 

Faderen endte opp med et brukt eksemplar med trekolbe, men er veldig fornøyd med den. På begge versjonene er det utskiftbar kolbekappe (følger med to) samt mellomleggsplater, slik at man kan justere kolbelengden. I tillegg er det "mekanisk avtrekk" på Cynergyen, dvs. at vekslingen mellom løpene skjer uten innblanding av rekylen - praktisk hvis man med stortiueren på kornet plutselig får "klikk".

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...