Jump to content

Tilbud OBH Vakuum Supreme


wickwire

Recommended Posts

Og der er de tomme på lager i følge nettsidene. Forventet inn mer 31/8 mener jeg det stod. Men er jo uansett bare å bestille. Fraråder å bestille fra Proshop om prisen der holder seg på 1000,- Var bare surr. Bestilte og utførte betaling. For deretter å få melding om at produktet ikke fantes i sortimentet. Det ble automatisk fjernete eller noe. Gjorde et nytt pris søk og så at MPX lå ennå lavere igjen. Bestilte derfra i natt. Nå ligger den å venter på pickuppoint i Oslo. Proshop fikk den deretter tilbake i sortimentet. Veit ikke hva de driver å surrer med, da Klarna Faktura hadde laget faktura på den. Fikk heldigvis ryddet opp, men styrer unna Proshop i fremtiden.

 

Sendte også en mail til OBH NOrdica for å forhøre meg om tilbehør. Er en del tilbehør som selges på f.eks. Elkjop hvor det står: "Vakuumbokser for OBH Nordica 7950, 7951 og 7952 vakuumpakker".

 

Dette børr jo på 7949 også som er en bedre modell slik jeg forstår det. Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Prisløftet gjelder også nettbutikk mot nettbutikk i Norge. Det betyr at vår nettbutikk skal være lavest på pris. Finner du beviser på det motsatte ønsker vi at du sier i fra her, så justerer vi prisen.

 

Finner ikke Vakuumpakker i nettbutikken nå, men jeg så den i en tilbudsavis. Men dette var en billigere modell (Til dyre pris en denne).

Link to comment
Share on other sites

Men det kan fort være penger å spare på prismatch om du finner tilbehør billigere i nettbutikker.

 

Har testet litt her nå og sammenlignet med bilder og video av maskinen som ligger til rundt 900. Sluttresultatet blir nok det samme, men Supreme 7949 har plass til rull innvendig og kutter til denne som gjør at det er lett å kappe rett og man slipper saks. I tillegg hadde den noe kraftigere effekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...