Jump to content

Noen som har en Krico Rimfire rifle her?


Mas-36

Recommended Posts

Heisann.

 

Jeg driver å skal handle meg ei rifle i 22 WMR og kikker litt på ei Krico (Usikker på model). Rifla ser pen ut til å være gammel og brukt. Står hos forhandler så de kan ikke si noe om presisjon.

 

Så da spør jeg her :wink: Noen som eier/har eid ei Krico i 22LR eller 22WMR og kan si noe om deres erfaringer med presisjon og funkjson?

 

Ser også det er spro på kassa. Det er vanlig 11mm spor det?

Link to comment
Share on other sites

Har ikke Krico selv, men kjenner flere som har og har solgt mange av dem den tiden jeg var i bransjen. De er av høy klasse, topp presisjon. Sporet er standard 11mm. Avtrekket må du nesten prøve på det eksemplaret de har inne, de kunne leveres med direkte, trykkpunkt eller snellert.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Da er det kommet en Krico i hus her også :D

Tenkte litt utenfor boksen mhp. konkurransebørse til .22 jaktfelt, og fikk oppfyllt en gammel drøm: Krico 360S2 skiskytterrifle.

Skal gjøre en jobb med å få stokken til å se litt penere ut. Er det forresten noen som kan si med sikkerhet hvem som har laget denne stokken ? Jeg vet at det er en av de store i bransjen, men er litt usikker på hvem.

ioe4l5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...