Jump to content

Forbrukerrådet


stalks

Recommended Posts

Klargjør meg til å klage inn en våpenforhandler til Forbrukerrådet. I den forbindelse lurte jeg bare på om jeg skal skrive på begge steder i skjemaet (57132) der det står "Innklaget 1 (motpart)" og "Innklaget 2 (motpart)"?

 

Har en lang sak (over 5 mnd) der eier og jeg til slutt kom til enighet, men jeg har ikke mottatt varen. Nå virker det som at epostene mine blir ignorert. Har ikke fått respons på mine seks siste henvendelser/purringer på byttevaren (fordelt over de seks siste ukene).

 

Nevner ikke hvilken forhandler ettersom de har fått frist til utgangen av denne uken til å gi en bekreftelse på at byttevaren er bestilt. Etter fristen er utgått kan jeg komme til å offentliggjøre hele "sulamitten".

Link to comment
Share on other sites

Har du bare èn motpart vil det være motpart 1.

Har du mer enn èn motpart vil den andre være motpart 2.

Har du mer enn to motparter så viser du til eget ark der du skriver hvem som er andre motparter utover den som står som motpart to i skjemaet.

Hvis det (fremdeles) er uenighet mellom deg, våpenhandleren og eieren så må du benytte begge stedene i skjemaet. Er det bare mellom deg og våpenhandleren så bruker du "Innklaget 1".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...