Jump to content

kvotebestemmelser og priser for småvilt


aanygaard

Recommended Posts

Ingen begrensning på småvilt i eget terreng, forvaltning er i egen interesse. Med mindre terrenget inngår i et utmarkslag/jaktforening. Noe som vel hadde vært en fordel med "kun" 250 mål. Det er for lite til å være noe særlig tess.

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg litt på denne.

 

Om en persjon eier 100 mål og samtidig er med i et grunneierlag, vil da oppgitt areal på se eiendom også inkludere det de andre grunneierne eier?

 

Er i en situasjon hvor jeg prøver å kartlegge hvem grunneier er. Arealet og tomtegrenser er veldig stort, men jeg tror eieren er med i et grunneierlag og kan ikke tenke meg at en persjon eier alt alene.

 

Så hvordan blir slikt fremstilt på seeiendom?

Link to comment
Share on other sites

@aanygaard,

 

er du grunneier og eiendommen inngår i storvald er det bare å ta kontakt med lederen for storvaldet for å sjekke hva som er regulert og ikke. Som grunneier får du den informasjonen du ønsker derfra.

 

@wickwire,

 

http://seeiendom.no får du opp den enkelte eiendom slik de er oppmålt. Ikke grunneierlag.

Hvis eiendommen du titter på er 100 mål, så er den 100 mål både på seeiendom.no og i virkeligheten. Er den større på seeiendom.no, ja så er den større.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...