Jump to content

Variabel pris på Smith & Wesson 686


Ken Tucky

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm, om det er vanskelig å forstå at det ikke hjelper meg om resten av verden får svar fra Winge?

Jeg driter uansett i Winge nå.. De får ikke mer enn 4 måneders svarfrist av meg.. Den tiden er ute... Jeg handler hos de som yter service og er tilgjengelige. Nevner i fleng: PVAS, Intersport Bogstadveien, Rafdal & Kvale, Våpen Søilen og ikke minst Hunters House.. Sikkert flere, kjenner ikke alle... Skulle jeg trenge Winge? Nei!

Blir skikkelig spennede å se om heiagjengen her inne har evnen til å snu trenden... Pila stuper som kjent nedover..

 

P.S.

Må man være på Facebook for å få informasjon fra en våpenbutikk med en stor hjemmeside og ditto nettbutikk så er det noe galt... Telefon og mail har de også...

 

Edit: Og så leser de vel her inne som alle andre i bransjen.. Kanskje de begynner å våkne? Facebook-infoen ble jo lagt ut 23.5... Da hade denne tråden vært i sving en stund...

Link to comment
Share on other sites

Jeg foreslår at du besøker butikken og lirer av deg dine klager der, det hjelper lite (som rimelig nytt forummedlem ) å gjøre alt du kan for å sverte Winge her på forumet , rett din klage til butikken eller klapp igjen...

Link to comment
Share on other sites

Hvis det å ha noen positive opplevelser kvalifiserer meg til å være med i en heiagjeng så takker jeg ja til det, da er jeg herved medlem av følgende heiagjenger:

 

Winge våpen

Magne Landrø

Stenvaag

Intersport Bogstadveien

Børselars

Nordby gunshop

Link to comment
Share on other sites

Ingen firma har bare fornøyde kunder, det skjer uforutsette ting, og bestillinger kan gå i glemmeboka, men nå synes jeg at Winge har fått litt vel mye pepper fra Marine og hans klan, kanskje på tide å stenge denne tråden også ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg foreslår at du besøker butikken og lirer av deg dine klager der, det hjelper lite (som rimelig nytt forummedlem ) å gjøre alt du kan for å sverte Winge her på forumet , rett din klage til butikken eller klapp igjen...

 

Jeg reiser ikke 120 mil for å klage. Kontakt på annen måte har jeg jo som kjent ikke fått.. De leser nok her inne de også. Jeg gjør ikke alt jeg kan for å sverte Winge. Les tråden eller klapp igjen selv.

Hva har det faktum at jeg er rimelig nytt medlem på forumet med saken å gjøre? Må man ha mange år her inne og være medlem av, og være enig med "Besserwisser-klubben" for å skrive her?

 

Steng gjerne tråden for min del.. Det er uansett ikke her problemer løses..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...