Jump to content

sprekk i forskjefte på halvauto


fabarm lion hunter

Recommended Posts

har fått en sprekk i forskjefte på min 1år gamle fabarm halvauto.

dette medfører at forskjefte slarker en del i bakkant helt inne ved låsekassa.. kan flyttes ca 5mm til hver side..

sprekken er helt i forkant av skjeftet. ville dere prøvd å lime dette eller er dette en reklamasjonssak?

går fint å skyte med den,men litt irriterende at det ikke har holdt lenger enn 1år..

prøvd å få tak i selger,men ikke så lett å komme gjennom på telefon..

legger vet ett lite bilde..

forskjeftemv1.th.jpgthpix.gif

ble litt lite bilde,men sprekken kan sees i midten helt i forkant av skjeftet..

Link to comment
Share on other sites

Mitt forslag:

Ring til dem og forklar problemet. Si også at du har postet bilder her, og at du kan sende dem linken til denne tråden om de vil se hvordan det ser ut. Forklar at du snart skal på jakt, og be dem finne en løsning hvor du enten jakter med rifla ogsender etterpå, eller de har et fullgodt alternativ du kan låne i mellomtiden.

Link to comment
Share on other sites

har sendt de ett par mailer m/bilde og prøvd å ringe noen ganger,men ikke fått noe svar..

er rimelig avhengig av hagla da jeg er på fuglejakt en 3-4 dager i uka..

så vil nødig sende fra meg forskjefte..

får prøve å ringe de igjen å håpe på å komme igjennom.

satse på at de har en god løsning til meg.

men mener dere at dette bør gå på garantien?

Link to comment
Share on other sites

Ett år. Klart dette er en garantisak, og en reklamasjonssak! Dette reguleres av kjøpsloven. Selvsagt kan det limes, men jeg ville ikke gjort det. Da risikerer du å miste retten din til å reklamere om limingen skulle bli mislykket. Om du likevel velger å lime, husk riktig type lim, (rent og tørt tre) og tvinger.

Link to comment
Share on other sites

da har jeg fått tak i forhandler og han sier at den sprekken skal og måå være der siden dette er en halvauto.

er nok bare jeg som ikke har lagt merke til denne før nå..

men det som ikke skal være slik er at forskjefte slarker i bakkant. dette skulle han sjekke opp med fabarm og høre med de hva som kan gjøres med dette.

har tatt en del bilder og sendt til han, så da vil nok dette løse seg ganske bra alikevel.

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...