Jump to content

Noen som var på feltstevnet i Moss, 23/2?


OIH

Recommended Posts

Stevnet var åpent for alle. Små lag - 3 i hvert, skjøt 2 og 2 standplasser. Det gikk overraskende smidig, vet ikke hvor mange skyttere de klarte å avvikle, men det var lite venting. Holdene var stort sett korte, men de hadde klart 2 standplasser med skiver på 2 hold. Godt lys og godt avtrekk gjorde at det aldri var noe problem å skyte, kun egne ferdigheter og redskap som begrenset resultatet. Moss vurderer et tilsvarende stevne til høsten/vinteren igjen. Det hadde 8 standplasser, så det manglet 2 standplasser på at det skulle vært 60 skudd, men jeg synes det er et greit kompromiss for å kunne skyte felt i februar uten å få neglsprett.

 

Redd for at de vil få kapasitetsproblemer - dette blir populært :)

 

http://mosspistolklubb.no/?p=476

 

Beste er at det er i sykkelavstand (bor i Horten), så jeg bare syklet på ferga, og deretter 5 minutter fra fergeleiet til bunkeren. Var hjemme før 12, slik at husfreden ikke ble nevneverdig forstyrret av fars utskeielser.

 

Øivind

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dette var et flott arrangement! Jeg var 'innleid' standplassleder og skjøt derfor på funksjonærskytinga på lørdag. Førsteinntrykket var at løypa var litt i enkleste laget. Men med fasit i hånd, så ble det jo veldig bra. Hvis hukommelsen ikke spiller meg et puss var det vel kun en person som skjøt fullt i finpistol, og da har man veld truffet spikeren på hodet når det gjelder vanskelighetsgrad.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...