Jump to content

Bekledning...ull...


kenneth32

Recommended Posts

Takker :-)

Jeg begynner bare å lure siden det tjukkeste er billigst....

Ikke mye men da lurer jeg jo på hva det er jeg ikke forstår her...

Det er Aclima sitt ja. Ser på avisa fra Magasinet serru.

Ser at Aclima doublewool kan være en kandidat også.

Stive priser når det nærmer seg 1000,- pr. del,

men alternativet som da blir å gamble med at jeg kanskje vil fryse føles ikke bra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror grunnen til at hotwool er billigere enn det tynnere warmwool må være at hotwool er et blandingsprodukt. Det er iblandet litt syntet. Hotwool er en ullfrotte så jeg holder fortsatt en knapp på at dette er varmest, selv om det er innblandet syntetstoffer.

 

Når det er sagt så har jeg en langbeint bokser i warmwool, og den er rimelig god og varm.

Link to comment
Share on other sites

Bruker nesten bare aclima på jobb og tur. Hotwool er bra den, er vel den forsvaret bruker også. Jobber med å slite ut min fjerde nå, men de holder ganske lenge og min eldste ser fortsatt brukbar ut bortsett fra noen hull.

Bukseproduktene til aclima er jeg ikke helt fornøyd med (ikke det at jeg har sammenlignet med andre, kan være problemer med alle merker) da de for meg slites svært fort i skrittet. Har slitt store hull på alle jeg har inkludert hotwool, warmwool, lightwool, woolnet og warmwool boxere. Kan jo også være meg det er noe galt med, jeg går veldig mye på jobb. Her har ullundertøysprodusentene noe å forbedre seg på, jeg kan være forsøkskanin :D

 

Nå har vel både aclima jakker på 400gm2 og andre har vel opptil 600gm2 så det finnes varmere produkter om det er det du leter etter, men for meg blir det for varmt å jobbe i. Har heller på meg en jib jakke eller lignende under pauser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...