Jump to content

Glock - nye sikter, hvor kjøpe?


Papi

Recommended Posts

Hvor kan jeg kjøpe nye Glock-sikter fra utlandet? Jeg leter spesifikt etter justerbart baksikte + framkorn, men jeg finner bare amerikanske sider som selger disse, og disse sender ikke utlands selvsagt. Finnes det andre sjapper i evt. Europa som selger slikt?

Link to comment
Share on other sites

Israel er nevnt.

 

http://www.zahal.org/groups/shop-glock

 

Ebay kan ofte brukes til å bestille fra USA, det samme med Amazon. Trikset med Amazon er å velge selgeren selv, ikke bare legge i handlekurv. Dersom du gjør det vil du se at de forskjellige salgsbegrensningene varierer fra selger til selger på det samme produktet.

 

Også har du den klassiske man-in-the-middle...

 

Har et justerbart meprolight til Glocken min. Delevis fornøyt. Ville ikke kjøpt med tritium-innlegg da det strengt tatt ikke er godt for noe. Skauret er noe trangt avhengig av skytteposisjon.

 

Denne: http://www.zahal.org/products/meprolight-tru-dot-adjustable-night-sight-for-glock-9mm?path_parent=218383

Link to comment
Share on other sites

PVAS og Børselars har ikkje svart på mailane eg har sendt, og Midway hadde ikkje dei sikta eg ynskja inne, og visste ikkjr når dei fekk dei. Eg ser forøvrig på alle moglegheiter om eg kan, trass i at eg meir enn gjerne kan kjøpe frå norske sjapper.

Link to comment
Share on other sites

Om de har på lager på Hunter House i Danmark så har du de i postkassa etter ei uke. Det hadde jeg. Danskene har også skjønt hvordan moderne butikkdrift fungerer, og de svarer telefonen og mail.

 

Norske forhandlere kan klage så mye de vil på at norske forbrukere handler fra utlandet osv, men inntil de lærer seg å svare på mail og tar telefonen handler jeg kjapt og enkelt fra utlandet, og sparer penger i samme slengen!! Om de ikke svarer på telefon eller mail kan de takke seg selv!! Dette gjelder heldigvis ikke alle forhandlere i Norge, men mange har mye å lære.

Link to comment
Share on other sites

Då har eg fått ordna meg eit justerbart baksikte. Etter ein stund svarte dei respektive sjappene, dog hadde eg då allereie fått ordna meg eit sikte frå Børselars, gjennom min lokale våpenpusher. Til seinare, for mitt eige vedkomande, kjem eg nok til å ta ein telefon før eg send mail. Har alltid hatt inntrykk av at det er greiast å nå gjennom via mail, slik at ein kan svare ved næraste anleiing, vi veit alle korleis det er å få telefonar når ein styrar på med andre ting, men føler kanskje det er mest hensiktsmessig å ta ein telefon i framtida.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...