Jump to content

Hjeeelp meg... Viltkamera i julegave til min mann.


tt81

Recommended Posts

Jeg vet at det finnes en million tråder om div viltkamera (jeg har googlet uten å bli noe særlig klokere :shock: ), men jeg har tenkt at jeg skal kjøpe et viltkamera til min bedre(? :winke1: ) halvdel og far til mine kjære barn til jul. Og jeg har desverre ikke så mye mer tid til å tråle nettet for å finne ut hva som gjelder.

 

Jeg har forøvrig null greie på vilt og null greie på kamera og elektronikk sånn generelt. Min mann derimot har vilt (hjort) og jakt og friluftsliv som interesse nr 1. :lol:

 

Jeg blir veldig takknemlig om noen kunne linke til ett kamera de selv ville likt å få til jul. Prisklasse helst nærmere 2 store lapper enn 3.... (om det finnes)

 

Kanskje greit med sånn man kan få bilder på mms/epost? (Eller? Som sagt, har ikke greie på det )

 

Noen som vil hjelpe en stressa småbarnsmor i julestria?

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte nettopp et på "jakt og friluft". Prisen stod til 2700, men fikk det til 2300 bare ved å spørre hva beste pris han kunne gi var. Med mms funksjon osv. Synes det virker bra, og prisen er grei. Det finnes billigere med mms, men ikke mye. Hadde noen kjøpt det til meg i julegave hadde jeg blitt happy.

Link to comment
Share on other sites

Har dette: http://www.magasinet.no/display.aspx?me ... odid=12079" target="_blank

Meget godt fornøyd. Meget enkelt å sette opp. For meg har det funka like greit uansett værforhold.

Har flere typer stående på ulike plasser i fjellet. Dette er det mest stabile av de jeg har.

Ikke billigst.

 

Har du betegnelsen på kameraet? Kom ikkje fram til produktet via linken.

 

mro.

Link to comment
Share on other sites

Helt blank på viltkameraer selv, men jeg googlet litt og kom fram til at Uovision UM 565 SMS kanskje ville være et godt kamera for min bestefar.

 

Stiv pris, men hvis han blir fornøyd er det definitivt verdt det. Skal bli interessant å sette det opp, ettersom jeg har 0 peiling på dette.

 

Kjøpte kamera, antenne, batterier, minnekort. Prisen ble på rundt 3500 kr.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...