Jump to content

Bloggkammeret?


Poacher

Recommended Posts

Jeg la ut en link til hjemmesiden min, om en artikkel fra forrige ukes rådyrjakt i Skottland.

I mitt innlegg her på kammeret.no så fikk jeg noen spørsmål i tråden om priser etc. Fikk også noen PM med spørsmål.

Når jeg da logger meg inn på kammeret.no igjen for å svare, så finner jeg ikke tråden min om Rådyrjakt - Skottland under "aktive emner"? WTF?

 

Går inn på mine egne innlegg og da finner jeg den. Sjekker også PM jeg har fått og den ene er fra en moderator med beskjed om at tråden er flyttet til "Bloggkammeret" hvor dette er helt greit.

Det er INGEN kritikk fra meg til denne moderatoren.

 

Men det kan da ikke være slik at denne tråden og liknende ikke skal syntes under aktive emner?

Det vil jo si at ingen finner den, så sant de ikke manuelt går inn på:

 

Forumets hovedside » Kammerset » Bibliotek » Blogg

 

For min egen del så ser jeg ikke poenget med at det ikke skulle komme under aktive emner!

Og tilslutt, så oppdager jeg nå at man heller ikke får svart på de spørsmål som allerede er i tråden. Dette er rett å slett ikke greit.

Link to comment
Share on other sites

Ser hva du mener, men grunnen til at det ble gjort sånn er at vi for en tid tilbake så en stadig økende tendens til at folk sluttet skrive gode opplysende innlegg her på forumet og heller lagde blogger som de deretter linket til hos oss.

Dette var, og fortsatt er, en trend vi ikke syntes så mye om. Et forum fullt av linker til andres blogger, som man ikke veit hvor lenge er oppegående, er ikke det vi ønsker at forumet skal være.

 

At man heller ønsker å ha en egen blogg, gjerne med egne reklameinntekter, enn å poste hele innlegget her på forumet er en ærlig sak (aner ikke om du har noen reklameinntekter, dette er kun på generelt grunnlag).

Men da ønsker vi ikke at kammeret.no skal brukes som et aktivt virkemiddel for å øke egen trafikk. Men vi ønsker heller ikke å si nei til alle innlegg som omhandler blogger, derfor ble det en sånn mellomløsning - blogginnlegg er greit, men de blir ikke fremhevet på noen som helst måte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...