Jump to content

Erfaring med Weatherby Vanguard?


Helge23

Recommended Posts

Nema problema. Du kan jo gjøre opp for deg ved å skrive en lang og utfyllende anmeldelse av den rifla du måtte ende opp med. Må inneholde testing under alle typer værforhold, med minst ti typer ammo.

Og vi krever et minimum på 20 bilder. :mrgreen:

 

Neida. Men det meste er nevnt før, all den tid vi utgjør det desidert største norske forum for jakt og skyting. Så bruk søkeknappen, og spør i eksisterende tråder først.

Ikke for det, hvis denne tråden gir deg nyttig info, så har den jo livets rett.

Link to comment
Share on other sites

Nema problema. Du kan jo gjøre opp for deg ved å skrive en lang og utfyllende anmeldelse av den rifla du måtte ende opp med. Må inneholde testing under alle typer værforhold, med minst ti typer ammo.

Og vi krever et minimum på 20 bilder. :mrgreen:

 

Neida. Men det meste er nevnt før, all den tid vi utgjør det desidert største norske forum for jakt og skyting. Så bruk søkeknappen, og spør i eksisterende tråder først.

Ikke for det, hvis denne tråden gir deg nyttig info, så har den jo livets rett.

 

:lol:

 

fra spøk til revolver, jeg er som sagt ny her, og forholdsvis ny i dette med jakt. Greit å høre med folk som har erfaring :)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en WV 308 som første rifle og har hittil bare positive erfaringer med den. Men har skifta ut stokken og "investert" i en flink børsemaker som har bedda, justert avtrekk og montert demper. Selv om dette kosta noen kroner, så sitter jeg igjen med en rifle som i alle fall presisjonsmessig, etter min erfaring ikke står tilbake for langt dyrere våpen. Nå har jeg bare hatt denne i 2 år, men har pr. i dag ingen planer om å kjøpe noe mer "fancy" :wink: og hjorten gir f.. Hvis rifla bare skal brukes på jakt, hvor det maks skytes 2-3 skudd i rask rekkefølge, så er det vel heller ikke nødvendig å skifte ut stokken.

Derimot har jeg lagt ned noen flere kroner i kikkerten..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...