Jump to content

Riflekjøp


Hyttplassen

Recommended Posts

Hør med alle 3. Si du vil ha ei pakke med den rifla. Og en kikkert du vil ha og eventuelt en demper.

 

Si til de alle hvilke kaliber du vil ha. Eventuelt hvilke du kan ta om de ikke kan levere ønsket kaliber innen rimelig tid.

 

Velg så de du får best pris og leveringstid hos.

 

Ellers så kan jeg nevne:

 

Jaktogfriluft bare pluss på flere handler hos de.

Villmarksbutikken har jeg bare handlet hos 1 gang men bra levert fra de.

Winge våpen der skal jeg aldri legge igjen en krone. Skulle det skje noe i verden og de er de eneste i landet som klarer å levere våpen og ammunisjon så slutter jeg med dette og finner en ny hobby. Så ille er det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet våpen fra Winge, og noe annet fra Jaktogfriluft, og ser dermed på begge de som gode butikker. Har ikke erfaring med Villmarksbutikken, men den ser litt mindre ut enn de to foregående, ikke at det skal ha noe å si.

Tror egentlig der er litt hipp som happ hvor du kjøper i fra. Jeg hadde gått for en av de to største.

Link to comment
Share on other sites

har brukt j&f masse og spesielt ved robert og co på Gjøvik, lite å syte på der med priser og service, heller ikke noe å utsette på web ordrer, bare positivt. Winge har levert etter div purringer men aldri fått svar på reklamasjoner etc så der er jeg vel ikke kunde lenger. Villmarksbutikken har jeg dessverre ingen erfaring med.

Link to comment
Share on other sites

Har handlet med Jakt og Friluft før, og det var greie og forholde seg til. Men har ingen erfaring med verken Villmarksbutikken eller Winge. Skal sende en mail til de om hva jeg skal ha med og hvilket tilbud de kan tilby så får jeg se an da. Jeg bor i trøndelag og skal ha schultz & larsen, dermed er jeg opptatt av å handle med en mest mulig seriøs forhandler.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hørt flere klage på Wingevåpen, men har ikke handlet der selv.

 

Mottok i forrige uke rifle fra Villmarksbutikken kjøpt over nett, og det var en rask prosess. I tillegg ble jeg ringt opp igår av en som spurte om jeg hadde fått rifla og om jeg hadde fått til å montere denne. Det til tross for at det er hektiske dager der borte, da de driver å flytter butikken. Veldig fornøyd med servicen over nett ihvertfall. Har kun handlet fiskeutstyr i butikken.

 

Kanskje du kan få god pris 21 nov. da de har nyåpning?? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...