Jump to content

Jaktdress


Kalkuntrynet

Recommended Posts

Hei!

Skal kjøpe meg en ny jaktdress og har sett på en rekke modeller og merker, men det virker som om jeg heller mest mot Harkila Stealth. Jeg går generelt mye når jeg er på jakt, men posterer også. Den skal brukes til jakt på bever, elg, hjort, rådyr, rein og storfugl. Noen som har erfaringer med denne når det kommer til slitestyrke, vanntetthet og støy? Kom gjerne med andre forslag til jaktdresser :D Men Camo er viktig for meg :forvirra:

 

På forhånd takk for svar! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker Browning Hell's Canyon. Denne har vært ute i regn,snø, sol, vind osv men takler det helt fint.. Stupet inn i ospekratt og bringebærkratt, tornebusker og alskens skit, ingen rifter eller hull. Da den var ny og gild, var den ikke helt lydløs, men nå kan jeg bevege meg fritt i granfeltet uten støy fra klærna. Er vel et softshell materiale med plysj på? Samt at den har noe sølvtjafs i seg som stopper lukt. Ser også ut til å virke, siden bambi og burre ikke affiserer seg når jeg kommer for nærme. Er relativt tynn, uten for, men fortsatt i helårs bruk her..

 

Kjøpt på cabelas i junaiten for rundt 1500,- norske dollar. Jeg er godt fornøyd..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...