Jump to content

22kit til Glock 34.


SHIA

Recommended Posts

Hei, jeg kjøpte Glock 34 gen 4. 9mm i sommer, har skutt ca 3000 skudd til nå og er godt fornøyd.

Har tengt å anskaffe meg 22 kit til denne.

TACTICAL SOLUTION TSG-22.

ADVANTAGE ARMS 22.

Har noen brukererfaringer og råd om disse ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

For å søkje på eit konverteringskit til ein pistol, er det berre å søkje som ved vanleg søknad?

 

Ved bestilling av eit slikt kit, forutsatt godkjent søknad, MÅ eg kjøpe i Noreg, eller kan eg kjøpe utlands? Kven marknadsfører AA eller TSG i Noreg?

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha studert litt på nett om TSG og Advantage Arms sine sett, trur eg at eg går for AA sine. TSG sine får svært mykje negativ omtale, medan AA får mykje god omtale, og det er vel strengt tatt ikkje utan grunn. Mykje matingsfeil og slide-issues med TSG sitt sett.

 

Er det nokon som veit om nokon her til lands, evt. Europa som sel desse AA-setta?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et AA sett som jeg kjøpte hos Børselars for noen år siden. Det fungerer problemfritt med CCI mini mag, med div annen ammunisjon så er det lett å få mate feil eller utkaster feil. Har skutt ca 1000 skudd med det nå.

Presisjons messig så holder ca en snus boks på 25 meter.

Men det er moro å skyte med og billig mengde trening.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...