Jump to content

Jaktsekk???


Shadob

Recommended Posts

har forskjellige "småsekker" men kjøpte i år chevalier jaktsekk på xxl og den er ganske ok med tynne brede stropper.den er stor nok til litt klær,jervenduken++. har også hoftesekk men den rommer ikke alltid det jeg vil ha med på dags tur,samt under smyging/kryping så er den ofte nede på knærne etter en stund.alternativet blir å kappe bort 1-2cm på stokken slik at den passer med klær og sekk...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt vorn sin hundefører sekk i elgjakta, og har bare positivt å melde. eneste er at man må legge våpen reima rett for at det ikke skal hekte når man tar den ut. Kompisen min har brukt den store vorn sekken og vil nå ikke gå uten. sekkene anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt vorn sin hundefører sekk i elgjakta, og har bare positivt å melde. eneste er at man må legge våpen reima rett for at det ikke skal hekte når man tar den ut. Kompisen min har brukt den store vorn sekken og vil nå ikke gå uten. sekkene anbefales.

 

Eneste jeg angre på med denne sekken er hvorfor jeg ikke kjøpte den med det samme den kom på markedet :D

Er kjempe fornøyd med sekken på alle måter, men det skulle ha vært større utvalg i løse vesker/lommer som kunne hektes på hofte belte. Altså sånn som kunne kjøpes løst.

Har den store sekken, jeg får med alt jeg trenger på elgjakt ink skifte tøy og fjellduk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker High Peak Caribou Premium.

God sekk i lydløst materiale med smarte løsninger på det meste.

 

God å skyte med, plass til 10 hagleskudd i hoftebeltet. Luftig løsning i ryggen så du ikke blir klam. Alt i alt den beste dagstursekken jeg har eid noensinne.

Har ikke eid en Vorn sekk ennå, men de ser strålende ut :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...