Jump to content

rifle chassie for jegeren


Bergseten

Recommended Posts

eg har lenge vert lysta på eit chassie system til rifla mi, men har ikkje gjort det med tanke på vekt.

sjølv om denne rifla berre skal brukast til bø jakt er det ofte eg går mellom bønane. har lyst å få det så lett som muligt.

 

 

MDT har nettopp laga eit sånn chassie.

det er basert på AR platformen og det veg berre 1.6lb(725gram)

prisen var ikkje så galen heller 399.00$

 

 

dette hadde vore noke for jegerar som vil ha noko modulert.

 

MDT LSS (light sniper system)

 

Rifle-Right.png

 

 

er det noken med som har erfaring med MDT? eller berre meiningar om saka. før eg invisterar....Speak UP!!

Link to comment
Share on other sites

det kan hende. veit ikkje om det er med stokk, men tvila litt på de sida su kjøpe berre sjølve aleminiumsdelen.

 

men så lenge børsa ikkje vert tyngre enn 5kg er eg fornøgd.

her ei lettar "skogsrifle" på rundt 3.5kg så poenget er å kunne bruke den til skyting og jakt og få muligheita for uttakbart magasin.

 

viss eg går for denne vert den montert i ei remington 700 varmint som eg fekk billeg

 

 

og pris messigt så har eg sett mange chassie (i norge) dei ligg rundt 7-8 tusen dei billigaste

Link to comment
Share on other sites

Jada, prisen er det ikke stort å si på.

 

Hvis du er fornøyd med alt under 5 kg så er det jo null stress uansett. Siden du poengterte vekta så regna jeg med at du gjerne ville under 4 eller 3.5 eller så, og det kan nok bli vanskelig her. Men hvis du har 5 kg å "gå på" og liker denne er det helt sikkert bare å løpe og kjøpe.

Link to comment
Share on other sites

nå er det med vekt alltid noke som eg prøve å gå mest muligt ned på. viss eg kan, derfor eg nevnte det. og fordi eg har haurt at chassis som KRG, XLR og AICS er tunge og legge til mykkje vekt.

 

derfor nevnte eg det då. men det viktigaste er nok pris. har muligheit til å strekke meg ein del, men når det prisen går over prisen for børsa synst eg det vert drygt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Spennende chassis det der.

Jeg er ikke så dreven innen dette med modifisering av rifler, men har fått med meg at det skrives endel på ulike forum om det å endre våpenets utseende, og at det kan være nødvendig med godkjenning fra politiet. Dette kan selvsagt være feil, men bedre å spørre her enn å ikke gjøre det :)

 

Er dette chassiet noe man kan montere på rifla og bruke til jakt?

 

På forhånd takk for svar fra dere som sikkert vet myyyyyy mer om dette enn meg :)

 

 

Håvard

Link to comment
Share on other sites

Det der er en lang diskusjon som har blitt gjentatt mange ganger her inne. Uten resultat.

 

Noen mener det er negativt, andre mener det er positivt, andre igjen mener det ikke har noe å si.

 

Men, om det er snakk om manuelle våpen (mausermekanisme og lignende) er det ingen som kan si at det er ulovlig så lenge man forholder seg til de krav til lengde som står i lov/forskrift. Om du har 40 cm løp og 90 cm våpen i korteste stilling (med evt. folde/innskyvbar kolbe i korteste stille, og demper avskrudd), er du innenfor, med noen centimetre å gå på på totallengden. Husker ikke eksakt minstekrav, men synes å huske at det er i første halvdel av 80-tallet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...