Jump to content

Feil på kvalitets optikk


vest

Recommended Posts

Tenkte eg ville starte ein tråd om feil på kvalitets optikk. Så får kvar enkelt vurdere kva dei legg i det begrepet.

Er det for eksempel nokon som har opplevd dogg i dyre handkikkertar?

Eg brukar å vera inne på eit amerikansk forum og der er det ein fyr som alltid påstår at Swarovski sine handkikkertar duggar meir enn dei andre toppmerka. Dette har han høyrt ifølgje eit par kjente skribentar som har snakka med folk i Alaska. Dei fleste andre betvilar at Swarovski er verre enn andre og det er mi erfaring og. Samme fyren har forresten aldri høyrt om ein Leica som har dogga, og det har faktisk ikkje eg heller.

 

Diskuter gjerne både kikkertsikter og handkikkertar. Og sei om dette gjeld eigen erfaring eller om de har høyrt om dette. Ta gjerne med kva service de opplevde ved slike feil.

Sjølv har eg aldri opplevd feil på Swarovski,Zeiss Conquest,Kahles eller Leupold sine sikter. Heller ikkje på Zeiss,Leica,Swarovski,og Fujinon sine handkikkertar. No har eg ikkje prøvd alle eksemplara like lenge,men spesiellt Swarovski har eg brukt over mange år .

 

Billig kikkertsikter derimot har eg hatt feil på,men som sagt det er ikkje temaet denne gongen.

 

På den svenske sida Robsoft har eg sett ein del som har klagd på Zeiss Victory kikkertsikter,sjølv har eg ingen erfaring med desse sikta.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg hadde en "vortex razor" 8x42 som blei grå på ene sia i sommer, jeg satte den i vinduskarmen på hytta jeg lå på, det var sterk sol og varmt den dagen.

Kikkerten blei ok etter ett par dager, men jeg bytta den i en zeiss victory etter jeg kom hjem fra turen.

Vortexen er jo ikke av de dyreste, i usa koster den ca 1000$, og i norge ca 8500.

Det er evighetsgaranti på dem, og jeg kunne fått den reparert, men men.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt dugg på innsida på et Swarovski kikkertsikte 2 ganger. Tok selvfølgelig litt tid å ordne den da den måtte til Østerriket, men fikk samme modell lånekikkert i mellomtida. Topp service! Tør ikke tenke på hvordan det hadde gått dersom kikkerten var kjøpt i utlandet....

Link to comment
Share on other sites

Hvis en kikkert blir utsatt for mye varme, for eksempel hvis den ligger i sola, kan fettet som er på de bevegelige delene inne i kikkerten fordampe. Når den så kjøles ned vil dette kondensere igjen, og da også på linsene. I motlys vil dette vises som en melkeaktig hinne på linsene. Kan oppfattes som dug i kikkerten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...